Followers

Thursday, January 20, 2011

selamat hari lahir ibu : pencen sudah seorang jururawat

19th January..this is her day..hari yang sangat bermakna bagi nye..hari yang membawa seribu kegembiraan pada diri nye..dan aku, seperti biasa akan terus mencintai dan menyayangi dirinye..kamu lah ibarat permata dalam hati ku ini :)


dia ibarat segala-galanya kepada ku..tanpa nye, sungguh! aku tak dapat meneruskan hidup ku yang penuh pancaroba ini..tanpa nye, aku tidak tegar mengharungi liku-liku kehidupan ini..


oh my mum....
i do love you....


alright readers..19 hb merupakan hari lahir my mum yg ke 58 tahun...baru genap sebulan lepas celebrate besday aku..huhu..
my mum juge telah officially bersara setelah berpuluh tahun berkhidmat sebagai nurse..


hepi bestday ma! 
semoga sehat selalu, murah rezeki dan panjang umor!
sygg ma selalu! auuuww~




ermm,anak yg solehh...


Aaa- 19hb juge genap umor ku 21 tahun 1 bulan..manakala blog ini genap berumur 1 bulan..haha

12 klon tripleA:

Unknown said...

oh happy birthday to ur mum :)

Siti Fatimah Fuzz said...

happy birthday to ur mom....
http://eimah2328.blogspot.com/2011/01/hari-ibu.html

Siti Fatimah Fuzz said...

anda da di tag
http://eimah2328.blogspot.com/2011/01/saya-anak-makseiraskan-kami.html

Unknown said...

alala..comeynya anak mak ni..gahahaha.

aku sayang ibu aku jgak. hehe

Anonymous said...

eppy bezday tuk mak ko amer..
mak ak tue stahun sehari je dri mak ko.. hahahaha..

jdi ank mak y baek erk.. =P

NOR AFFENDI B NADZIMUDDIN said...

so sweet~
I love my mum 2...

Nurhaliza Suhaimi said...

hepy besday auntieee ! ^___^

Unknown said...

happy birthday baby blog.

1 month. HAHAHA

anyss said...

sweet one ^__^ happy birthday auntie ! :)

mila said...

alololo soleh nye pic tuh ahaks.. hepi besday MAk....eh3...makcIk

efa said...

waah..anak yg soleh ngee :D selamat hari jadi utk mak kamo :) smpat kot lg wish..and utk kamo gak dh genap 21 thn auww..hehehe

cunndaa said...

kim salam kat mak kiter taw...
eh, eh, tersasul pulak...
kat mak awak yer...
kehkehkeh...
tengs folo akak yer