Followers

Thursday, January 6, 2011

ole² dari jogjakarta.

salam.
hai² all readers.
hari ni tak tahu nak tulis pasal ape.
entry part 2 zaman kecik² tak leh nak proceed lagi.
kene recall semula ape yang berlaku dulu²
hehehe..

hari ni just nak buat entry penghargaan khas kepada teman kolej..
oh sila jangan 'expect' saya pernah sampai di jogjakarta.
kerna Sabah & Sarawak pon belom pernah jejak lagi.
huhu.
Insya Allah ade rezeki cuti sem akan datang :)


beberapa hari yang lepas.
saya telah menerima ole² dari sepasang suami isteri kolej-mate saya nih.
yakni mimiey (klik sini) dan jugak uthman a.k.a semey (click here)
mereka berdua belikan baju t-shirt untuk aku.
sebenarnya bukan aku sorang je yang dapat.
ramai lagi kawan² lain yang dapat.
hikhik :p

mereka merupakan pelajar pendidikan matematik.
teacher wannabe :pp
sangat bijak pandai.
(cewwah puji nak amik hati ke?)
tapi sriyes,
diorang memang hebat matematik.
pergh²!



ni die baju nye..love is a life?hehe


okay la.
say thanks to them.
thanks~~
:)



lenkali beli lagi ek..
hee :p




aA- sape
² yang pergi jalan mana² tak kira la oversea or local ke,
tolong carikan magnet yang lekat kat peti sejuk tuh.
nak letak kt peti sejuk rumah.
hee :D






1 klon tripleA:

Shah Scander said...

Yeke ramai yang dapat? Saya tak dapat pun. Huhu