Followers

Friday, January 7, 2011

santai mode

salam all readers.
sihat kah anda semua?
macam mane your life today?
hope everything are going so well yeah.

erm.
hari ini tak lah sehebat yang disangka.
(padahal tak pernah sangka pon)
yelah kan.
malang kot ini hari.
selipar fipper kaler hijau aku kene rembat la pulak pas solat jumaat td.
sayang woo~
baru je bersama beberapa bulan.
die dh kene kidnapped.
wuwuwu! :(

balik tu.
tension jugak la cket
tak tahu nk buat ape.
aku bace la komik ujang
hahaha.

ade la satu pages ni aku terjumpe.


alasan bodoh bila ditahan polis
haha..
nak tahu ke?
jom bace~


memandu kenderaan dalam keadaan yang tak sepatutnya
adalah perkara yang paling bodoh
kalau korang lakukannya.
huhu.
bila kene tahan polis,
macam² alasan yang terpaksa korang bagi kann?
ni mungkin alasan bodoh yang boleh korang bagi.
hikhik...




bila tak pakai topi keledar.
alasannya ialah untuk menghilangkan kelumumur atau kutu
bila ditiup angin :p


bila bunyi ekzos kereta terlalu bising
alasannya nak kejutkan orang kat flat yang selalu
sangat lewat bangun pagi nak pegi kerja


bila memandu terlalu laju di highway
alasannya takut terlepas nak tengok cter wonderpet kt rumah.
hahaha


bila melanggar lampu isyarat 
cakap je la korang buta warna..
hiks~


bila beraksi superman atas moto di jalan raya
alasannya pinggang sakit sebab terlalu lama
tunggang motor,
kalau buat aksi tu, boleh kurangkan sakit tu cket.
hehe




bila melintas jalan raya tak tunggu isyarat pejalan kaki.
alasannya korang bagitau orang belakang nak menyondol.
hee~




hehe.
owkay la.
mahu jumpe orang jap.
ade keje cket.
daa~


aA- *SPEECHLESS*
why?i don't know..






2 klon tripleA:

little ain said...

tips taknak ilang selipar pegi smyg jumaat, kawenkan selipar tu. satu kaler lain, satu kaler lain. huhu :)

SaySay said...

wonderpet XD