Followers

Tuesday, January 18, 2011

oh ini bukan squidward : edisi makanan sukar dijumpai.

salam! hai sume.ape kabar?saya nak cepat ni..klu boleh nak terus publish entry nih..haha.. ngeng! tak tulih ape pon lagi nak publish ape wey?hahah! okay pada pukul 8.20 mlm td..iyalah tadi! bukak facebook..nampak kt home, sorang kawan mase mtrix dulu² upload gambar makanan..fuyoo!~ meleleh beb air liur aku nih! mane tak nye..
dah lame kot tak makan mende alah tu..


aku pon ape lagi..dengan pantasnye komen la kt gambar tuh..meleret wey komen.yelah, susah kot nak jumpe makanan tu skrg..huu~




nak tahu ape die?? jom terjah!
..
....
............








nih haa!






tahu tak ape nih?haha..itu adalah pulut squidward..eh silap, nih la pulut sotong..ape?tak pernah makan?ouchh, i tak terkejot pon..kihkih..sebabnye pulut sotong nih amat fofular dekat terengganu..maybe orang² negeri lain tak pernah makan ini makanan maa..
why it looks like that?ouh jangan tanye aku kenape..haha..sebab aku pon tak tahu kenapa.. sebab aku suke makan jekk..heheh! yang penting memang sodapp..


dalam sotong tuh, ade pulut.. kuah tu penyedap kepada sotong dan pulut tersebut.
perghh! meleleh dah darah kt hidung air liuq nih..


ni antara komen kawan aku kt facebook tadi..
 sotong yg segar dan lembut.,kuah y menyelerakan.diisi ng pulut yg enak..
fuuuhhh..di makan beramai2..hoho..

"mkn 1 x cukup..mkn 2 xcukup..mkn 3 x cukup..pendek kate byk pon x cukup lah!hahaha =p  "

see?bace komen pon dah wat aku lapar (padahal memang lapar pon)..
sape yang tahu kat mane ade jual nih, bagitahu aku ek..nnti korang leh banje aku..kihkihkih.


Aaa- thanks all yang blogwalking & bace :)

12 klon tripleA:

Lurunna said...

kat kelantan pon ade makanan tu.. dan OMG craving gila sekarang! waaa nak balik umah.!

imz said...

yes..kelate pun famous! Imz suka yg ma sendiri buatkan...yummy2x...

ain revival said...

tupat sotong~hahah..
glerr lapar..!!!

~syazwanie~ said...

arrgghhh...
going crazy 2 c dis..
lapoooorrrye....

Cik Kamoo said...

nampak sedap! takde resepi ke...leh try

Nurhaliza Suhaimi said...

takpernah makan ! cedap taakk? ehehee..mcm slurrpp slurrp jee..aaa.lapaaaa...

lini hasnan said...

saya suka ini hidangan!

nub said...

ni bikin aku lapawq nak makan nih!! wahaha

AtenAzhar said...

wahh , pulut sotong??
btw . i org terengganu tapi i tak penah makan makanan ni .
argh sedih tak? hahaha

Nana Marina said...

lapar

Farah Wahida said...

teringinnya nak makn! eish... favorite niee

djombang.web.id said...

wah enaknya ....jadi laper nich