Followers

Sunday, January 2, 2011

jalan-jalan mkn kt hailam kopitiam.

haippp.
salam all readers.
tiba -tiba rase nk update blog.
hiks!~
sebab ade satu bende nih asyik duk maen dalam pikiran aku..
huhu..


semalam pergi jalan² kat jusco cheras selatan tuh.
yela.
bak kata tv3, jalan² cari nahas makan la.
hikhik..


fuh!
cari punye cari, tibe² ternampak kedai Hailam Kopitiam
mula² aku carik dulu ade ke tak logo halal kt kedai tuh.
tak leh nak maen hentam je masuk beb!
tengok punyer tengok, memang ada logo halal..
yeahh! *melompat riang
ouhh itu tipu, sila jangan percaya..
ngeh! :p


aku dengan sorang lagi member, si que pon carik side lebih clear cket r.
dalam kepala dh mind set nk amik gambar.
nak buat macam mane lagik kn?
kahkah! *sile guling-guling


nah korang layan jela gambar-gambar nih
aku cakap banyak pon tarak gune jugak.. (padahal taip je pon)








air nih name nye hailam 3 lier tea..tiga lapisan..hehe




gua pon mahu posing jugakk..heheh..

ni aku makan spaghetti ayam..besh!




ermm yumm yumm..member mkn laksa..
besh jugak..camne aku tau?hahah..




licinnn..hahah..tak sempat nak bagi sket..soriii :p






ok lah sampai sini je kot?
hiks..

if pergi sane pergi la try makan.
bahagian luar jusco..
ok till we meet again.
daa~
salam :)



aA- aku beli kfc wedges, lu caye tak? :p




4 klon tripleA:

QERY HASAN said...

pecaya...

farahAzreenHJAhmad said...

tak percaya selgi tak hantar kat gwa sikit kihkihkih

amier azrul alias said...

wan zuqhairi:heheh..thanks teman,sian kt mung xleh beli brg..huhu

amier azrul alias said...

farah:bg lu ape?
haha