Followers

Monday, January 17, 2011

contest pic hitam putih paling cool

salam semua..hari ni nak masuk contest pic hitam putih paling cool~
oleh sebab dah kerna tag, so kita try test join dulu okeh?untung sabut timbul kann?hehe.
ni adalah banner contest.. klik sini mengetahui lebih lanjut.


okay..my turn pulak tunjuk gambar hitam putih..ahaks!

tapi tak tahu la cool ke tak..ngee~ http://www.emocutez.com








gambar tu (sila rujuk gambar), diambil oleh kakak aku yang sulung..mase nih tengah amik angin kt pulau warisan, tempat yang baru diterokai jugaklah..tapi dalam gambar nih, ade seorang lagi photographer seperti yang korang lihat dalam gambar tuh..aku pening nak tengok kamera mane, so aku dengan cool nye tengok kamera paling dekat..hahah..adik aku kat tepi tengok kamera depan..ngehehe..belakang tu pemandangan kt pulau tuh..menarik bukan?hee~




if dapat rm100 tuu, asenye nak bagi rm30 kt diorang bertiga yang terlibat dalam gambar nih..rm70 lagi tu nak wat modal untuk bisnes..boleh?haha..giler ape modal kecik tuh..
maybe rm70 aku beli kasut..kasut aku dah nak terkoyak dh..wuwuwu! http://www.emocutez.com


aku mahu tag






aA- gud luck semua! :)

8 klon tripleA:

aqish basir said...

all the best!

amier azrul alias said...

thanks :)

Cik Yan said...

thanz tag cik yan
ada mase CY join k..
skang tgh busy..
gud luck amier azrul..=)

nnt menang boleh belanja CY eskem 20 sen..hehehehe

Yuyu Zulaikha said...

good luck taooo :)

fynahere said...

gud luck! effect lampu tu wat pic ni lagi cantik tau!

amier azrul alias said...

cik yan:klu cik yan mng pulak mcm mane?huhu
eskem cornetto 50 btg ek.hee

amier azrul alias said...

yuyu:thanks!dtg lagi yup..
hehe

amier azrul alias said...

fyna:ek?tgk cm bese je..hee
btw thanks
:)