Followers

Thursday, January 27, 2011

contest: "money guess"

salam alaik..kembali aku ke dunia blogging setelah 1 hari berpisah..ahaks! okay hari ni nk join contest teka duit dalam gambar..sape² nak join dialu-alukan lah..penganjur tak marah pon..
(ceh,macam aku lak anjur contest nih)hee~

klik sini utk ke blog penganjur

dan aku dengan wajah konpident nye meneka duit itu aku yang punyer bernilai....
RM 177.70

kepada encik penganjur:
harap dapat la hadiah ye kalu tekaan itu tepat atau sipi²..haha!

okay mahu tag



Aaa- di mana kan ku cari duit :p 

7 klon tripleA:

kindergartenlibrary said...

gud luck !~

miszlulu said...
This comment has been removed by the author.
amier azrul alias said...

nelly:thanks!join la..hikhik

Anonymous said...

tolong laa paham... tag aku tpi xbagitao weh.. mujur aku terbukak blog mg ni.. haha... -Que (on9 kat sanggar bahasa) malas nak sign in blogspot.. hahah

Anonymous said...

sorry aku baru buat smlm.
lpas update trus tdo..
egt nk bgtau hari nih.
tp dah terbace xpelah..

-amier azrul alias, d owner of Triple A..mls nk sign in jgk!kekeke

QERY HASAN said...

dua dua sangat motif!!! cuba teka sape??

amier azrul alias said...

haha.
aku pon on9 kt faculty mse bg komen tuh!