Followers

Sunday, January 9, 2011

Contest Into the Mirror :)

salam all readers :)

wah hari ni aku mau join contest.
1st time kot join contest² bagai nih.
jom la kawan² join.
due date sampai 15 jan 2011.
sempat lagik~



ni banner contest into mirror


mahu tengok ke gambar gua amik kt cermin?
gagaga! =))
tapi tak delah charming sangat.
tak pandai la eden amik
² gambar sendiri nih /XD
hehe.

promote tandas sebenar nye.. :p




eh
².
jangan lah muntah dulu. /wahaha
gambar ni diambil mase nk pergi solat jumaat.
sementara tunggu member
² siap.
g la tandas jap snap.
hehe.


aku pernah letak gambar ni buat profile pics kt facebook.
mendapat komen yang hebat.
hahaha..





tu jela.
tapi ingat, aku join ni bukan nk menang.
tapi nk aktifkan lagi diri aku sebagai new blogger.
dengan join contest.
hiks~

mahu tagged sape ye?


wamozuwaha (si kuat bergambar)



so harap dpt la memenuhi syarat cik hifaz-phat ye :)

dan sape² yang nak join :)

aA- eh² ade orang ajak tengok wayang.
so?? 



0 klon tripleA: