Followers

Thursday, January 13, 2011

do you cool enough like a snow?

salam you all.
hye /hihi
oh em gee.
hari ini aku kene tag award la.
dapat award cool dari che zakiah.
member sekuliah mase matrix dulu.
masalah nye aku cool ke ?
wuwuwu!

http://www.emocutez.com


award ni actually dibuat oleh seorang blogger.
yang menggelarkan diri beliau sebagai ML (miszlullaby)
aku pon tarak kenal woo~
haha.
takpe lah.
dah kene tag nak buat camne kan?
hiks~







Award from Miszlullaby
ini adalah banner award.



so next.

i was given an option to answer all of her questions.
dah dapat award ni.
aku bersenang hati la nak jawab.
(cool tak?)
http://www.emocutez.com

1) Bila korang suka tulis entry?
oh kalau aku lah kann, suke tulis during my leisure time lah.
plus, mase idea mencurah-curah..hehe


2) Adakah korang blogwalking hari-hari?
i'll say yes..
sebab aku suke bace blog sebenarnye..hee~


3)Namakan tiga blog yang korang paling suka baca:
no komen.. (jawapan artis)
boleh camtuu?haha..tak kool langsung jawapan.
aku suke bace blog diorang nih:-

i) wamozuwaha (bestpren,blog die superb)
ii)kampung chelsea (ni sebab aku minat chelsea)
iii)bella dela rosa (most entry pasal mkn jek..hee)
iv) triple A


4)Apa yang korang nak cakap dekat ML kalau korang jumpa ML
 (Hahahahaha!) 
apasal gelak?eh ni aku pulak yang tanye soklan..huhu
''nak cakap hai, leh kenal?''
gagaga!


5)Tag 5 orang rakan blogger yang korang rasa cool like a snow~

okay nk tag sorang ni je.
sebab die memang cool habes!
haha
http://www.emocutez.com
(hadiah besday dari aku nih!)



aA- there will be another weekend..yeay!

3 klon tripleA:

Unamn said...

;)) huhu x cool lgi cm snow

QERY HASAN said...

superb laa sangat...wokey.. daku akan buat.. haha

QERY HASAN said...

*daku akan buat blog aku cool..