Followers

Sunday, July 3, 2011

tolak batu dan kayu je

assalamualaikum..hye semua readers..agak-agak pe maksud tajuk tuh? oh semestinya bukan apa yang korang fikirkan.. keh keh keh!
tajuk atas tuh bukan nye bermaksud perbuatan menolak kayu dan batu tahu?kihkih..ok entry ni nak cakap pasal makan..hehe..

Sekadar gambar hiasan..he he



what?ape kaitannya? ok pernah dengar orang cakap macam nih.. "die ni semua makan, tolak batu dan kayu je tak makan".. haa pernah dengar?hehe! so ade kaitan dengan aku ke? jawapan nya ialah ya..

entry ni lebih kurang entri untuk bagitahu kat bakal isteri la..kahkah! supaya die tak risau nak masak ape lepas kahwin nanti..pheww~ sweet tak? lol
okay kalau aku nih, aku tak cerewet sangat dengan makanan..if kt rumah aku, ade makanan lauk sardin ke.. aku makan je, malah boleh tambah nasi 2 pinggan lagi..lalala~ 







selain tuh, aku pun boleh makan kalau ade tempe, telur masin..tapi kenape ek kebanyakan orang tak suke tempe?sedap tahu tak?ggrr~ dh la berkhasiat..hehe





okay tu je lah nak cakap..hehe! tapi jangan la pulak asyik masak ni je hari-hari..cukup sebulan, kurus macam lidi lah aku..ye dok?hekhek! tu lah perempuan kena pandai memasak..hehe! tapi laki pon pandai masak kan?

triple A : terasa nak makan sotong pulut

17 klon tripleA:

aqmalazmi said...

hbis awek awek serbu kau pas nie..
senang jaga
NIhahahaahaha

miho amyra said...

ala...xadvanture laa jaga dak nih..=p

amier azrul alias said...

aqmalazmie: hahaha
yeke? ;p

amier azrul alias said...

LittleMyRash Mallow: adventure?
nk adventure lg ke?
hoho

semutsengal said...

untunglah..

kankankankan ?

amier azrul alias said...

muhamad hanif: kan kan kan?hahah

HaNa Hani said...

untung gilakk ah dpt semua mcm neyh
xcerewet..jimat duet bini pi pasar
kahkahkah

Anonymous said...

wahhh..!sonang nak jage nih..
telor goreng boleh??haaha..
-miszhana-

Anonymous said...

wahhh..!sonang nak jage nih..
telor goreng boleh??haaha..
-miszhana-

Echin Nadiossa said...

ai kuat makan jugak.HAHAH

amier azrul alias said...

hana hani: hehe!
jimat duit nak pergi pasar kan?
hoho :D

amier azrul alias said...

misz hana: huhu!
tekur goreng je ke?
uhuk!

amier azrul alias said...

echin nadiossa: tahu dah ;p

Mek Onie said...

semestinya tempe paling sedap hingga menjilat ibu jari kaki,ehhh..ibu jari tangan...tempe,dimana kau tempe,haha

amier azrul alias said...

meaw : eh sriyes kn?
tempe bestt ouh
hiks

Anonymous said...

haha~
simple..
ni kire ubi kayu ngan jambu batu x makan la ni?
LOL~ :P

cikida said...

aku suke mkn..tempe goreng cicah smbal kicap..ngeee=)