Followers

Monday, July 25, 2011

di saat akad nikah: teruja + gementar?

assalamualaikum! hello everyone! tak de apa pun sebenarnya.
just nk kongsi perasaan dan pendapat.. dari dulu lagi duk fikir apa la perasaan bila nak akad nikah ye?duk salam dengan tok kadi, sambil melafazkan lafaz akad nikah.hoho!

siapa yang dapat melafazkan ia dengan satu lafaz,untunglahh kan?hik hik! entah kenapa, aku rasa saiko (psiko) jugak bende nih kan?huhu!


gua pinjam gambar lu ok tomok?huhu!


sapa dah kahwin?ade tips nak bagi?hee *eh macam lah nak kahwin esok*

triple A : dah ramai member kahwin..saje nak cakap..ok bye! :p

10 klon tripleA:

Wan Zulqhairi said...

gua rasa sangat hebak.hahaha

muhamad hanif said...

weeeiiiwwiitt.


nak kawen jangan lupa jemput yaa,.

fatin aiQa said...

Sebelum akad nikah, makan petai campur jering cicah sambal belacan bebanyak gerenti anda kelihatan lebih hebakkkkk . Bhahahahaha

Fariduddin El-Islam said...

gulung lidah sambil mengesel ke atas urat2 lelangit dan selawat..memudahkan sebarang bicara.. wallauhualam

amier azrul alias said...

wan zulqhairi: lu memang hbt pn..wakaka!

amier azrul alias said...

muhamad hanif: insya Allah, jika umur panjang.
Dan ada jodoh gua jemput.heh

amier azrul alias said...

fatin aiQa: erk!
lari tok kadi.haha

amier azrul alias said...

fariduddin el-islam: syukran!
will try.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

bilalah aii nak bernikah. ehhhhhhhhhhh ?

amier azrul alias said...

miss lolly: ehhhhh?
kah kah kah