Followers

Monday, February 14, 2011

oh terima kasih daun keladi : lain kali buat lagi

hai u olls sume..haha!fuhh bangun pagi tadi pergi mandi, boleh plak nyanyi²
dalam tandas..ewah! ewah!kihkih.. entry nih nak credit to dua orang bloggers yg bersusah payah bikin gua tido sampai nampak gigi, yelah sebab tido sambil senyum..teehee!


dan mereka ialah.. (jeng jeng jeng) padahal tak suspen pon!



beliau telah menghadiahkan topup celcom rm10 kepada aku sebab aku followers die yg ke bape entah?haha.. *padahal aku yg paksa die bagi :p
aku rase die kene buat name blog lagenda budak baik la plak..weehee~

dan yang kedua plak ialah..


die nih buat entry khas kepada aku, bukan aku sorang la..ade lagi 2 orang..hiks! sempena aku follower beliau yg ke 777..
haha..jeles ah tu jeles ah tu! :p


thanks ye korang..jangan lupe datang blog ni lagi tau..hahaha! jom layan gambar..

ni untuk korang..jangan gaduh2 ye..haha!





ni pulak aku punyer!hahaha






Aaa- kalau nak suh aku buat macam ni, lambat lagi kot..sebab no yg aku suke tu dalam ribu jugak lah..hiks!


15 klon tripleA:

farahAzreenHJAhmad said...

leh la transfer 5rm kat no aku ;)sharing is caring

Anisa Hang Tuah said...

woww.
bestnye kamu..
(:

Fariehan Ibrahim said...

ya-ya, incik triple A nie yg paksa saya menopupkan utk beliau.
kesian saya kn?? T_T

haha! btw tq lh bb wat entry sebut nama I.
sy mmg budak baik. baik itu comel. peace~~(^^)v

nur aisya humaira said...

hoho...terima kasih TA...tkde pape laa,sekadar mengeratkn sesama blogger kan???hehe..:)
jemput slalu singgah laa ye blog aisya humaira ni..:)

QERY HASAN said...

aku selalu dpt no cantek2 mcm ni.. tapi sorang pun xdak yg perasan -_-"

zikeryhassan said...

aku nak burger tu

Nurulbadiah Lai said...

wahh ini mmg super best

استاذة ليلا said...

waaaa~ jelesss!!! huhu~

ala..kita y da jd follwer nih xnk bg pape ker? heh2~

Amalia Izzati said...

pheww, tido sampai nmpak gigi! haha. terserlah kecomelan lah tuu.

Anonymous said...

cupcake itu sangat sedap -__- hoho

Miera Hassan said...

best..best..best..
tp lg best kalau cupcake comel tu diberi betul2..hihi

Nur Farah said...

tak aci!! orang lain cupcake ngan gula2.. ntuk dye sendiri mekdi!.. hahahaha...

Karat said...

damn~ rasa nak makan burger lak...

yatie's EPISODE said...

tak adilnye dunia!! haha.

yati nak mekdi! nak BURGER MEKDI!!! ^^

Anonymous said...

terbaek la...
hahahaha
mcm best je cupcake tu
:)