Followers

Thursday, August 11, 2011

harta pusaka dan nenek

Assalamualaikum? how's fasting? hope sume okay ye..yg bekerja pun, jangan stress-stress sangat.

kalau stress? ingat la Yang Maha Pencipta..hehe! tak pun, meh baca lawak ni, aku jumpe dalam paper panca indera ahad 7 ogos baru-baru ni.


setelah beberapa tahun di perantauan, akhirnya ery putra
pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya.
itu pun selepas kedua ibu bapa nya memberitahu keadaan kesihatan
neneknya yang tak berapa sihat.


ery putra juga berharap agar neneknya berbincang 
mengenai harta pusaka untuk dirinya.


nenek: ery, nenek sudah tidak kuat lagi. sebab itu, nenek minta kamu sambung
mengusahakan kebun nenek....

ery putra: nek, jangan cakap macam tu, nek... nenek kan masih kuat lagi *padahal dalam hati punya lah suka*

nenek: segala isi perkebunan, ternakan, villa dan traktor untuk kamu. tolong jaga 
baik-baik, jangan lupa disiram setiap hari tanaman nenek.

ery putra: baik nek, nenek jangan bimbang ok..tahulah ery nak buat macam mana..tapi di mana kebun nenek? ery tak pernah tahu pun??

nenek: di facebook nenek- FARMVILLE. nanti nenek bagi password.

ery putra: ??? pffttt!





8 klon tripleA:

Nur Intan Syafinaz said...

Ada baca tp bukan kat panca indera, kat mne ntah..

SANDRA AZWAN said...

Salam,

Nenek zaman sekarang memang advance giler! So funny...;-)

amier azrul alias said...

nur intan syafinaz: hik hik!

amier azrul alias said...

sandra azwan: hehe zaman sains dan teknologi
ngeh ngeh!

mr.oren said...

hahaha.....nenek dia Betul-betul advance..hahaha

amier azrul alias said...

mr oren: main farmville beb
keh keh

Raden said...

kayenye nenek

amier azrul alias said...

raden: hekhek.
yela duk invest dalam farmville tiap2 hari.hoho