Followers

Thursday, August 4, 2011

kisah triple A, ayeem jemain dan imran ajmain di twitter.

Assalamualaikum! macam mane puasa? alhamdulillah, harap semua baik-baik aje.
siapa ade twitter? kalau ade boleh tekan gambar burung kt header tuh, follow gua okeh?hek hek! tak pun klik je sini 


okay cakap pasal twitter nih, 2 hari lepas ada berlaku peristiwa unsangkawable tak tercapai dek akal aku..kah kah! malam 2 ramadhan, bukak la twitter.ye la, dah nama tahi twitter kan, selalu la bukak twitter. tengok kt followers, si ayeem jemain (ayeem ayam) ni follow aku.

so dengan ramah mesra nya, aku tegur la die..tweet kt die.




then ape yg berlaku?korang tahu? belum sempat si ayeemjemain tu reply.....




erk?akceli aku terkejut nak mampus,kahkah..tetiba si bro Imran Ajmain ni datang..datang kut celah mane pon tak tahu..haha! tapi memang die follow betol la..hehe..nak kata excited tak lah..sebab aku tak minat mane pon die.. *gila mampus kalau die baca nih wakaka!*


so part mane aku excited?..meh aku tunjuk.. *ayeem,ko kene tengok nih, jangan jeles*





hikhik..juliana evans reply my tweet..ok babai! :p


triple A : haipp, tak nak cakap ' eleh tu pun nak bangga' taw..keh keh!






24 klon tripleA:

Blog Eazy Izzuddin said...

kan..
kau asyik tweet dengan orang terkenal saja...
haha
:P

amier azrul alias said...

eazy izzudin: hoi hoi.
ape nih.
tak baik tuduh2!
keh keh keh

Ayeem Jemain said...

yg atas tu aku tak kisah. yg bawah tu, dammmmmmnnnnnnn. naseb baik dia reply pendek je. kurang jeles aku. haha

amier azrul alias said...

ayeem jemain: eh eh jelesss kah?
wahkahkah!

Unknown said...

hoh! pas ni akak nak letak nama imran ajmain, pasti dia polo akak gak, kahkahkha!!!!! :) *jeles*jeles* :)

amier azrul alias said...

hehe kak.
just tweet je tulis name die
tak yah mention pon.
pasti die akan cari akak nanti
kahkah

A's said...

HAHA! untunglahhhhhh dieee..wakaka..seribu tahun mimipi jue..lalala~

amier azrul alias said...

Bitter: hee!
malam tu mujur tak mimpi jue.
kahkah

wawa meiko said...

HAHA . Happening betol baca entry nie :D

laskar pelangi said...

pewit! kemain lagi tweet2 ngan retis

Syahirah Suhaili said...

haha..smalam ada kot terbaca post ayeem nie kat fb..adiela xreti bertwitter..hehe..tetba plak rasa tringin nak btwitter gak :D

amier azrul alias said...

wawa meiko: hehe happening kenape? :p

amier azrul alias said...

laskar pelangi: ngee!
kadang2..
time bosan..
haha

amier azrul alias said...

syahirah suhaili: kahkah
ayeem memang ade post kt pages die
huhu!

eh jom la bertwitter.huhu

Eyka said...

untg laaa org pemes pollow twitt! haha:P

amier azrul alias said...

eyka: ape yg untungnya?ngeh ngeh!

Blog Eazy Izzuddin said...

hehehe
xD

Unknown said...

akak buat akaun twitter hanya utk twit dgn artis...hehe...mcm la artis tu nak twet dgn kita?

Itu tandanya Imran Ajmain tak berlagak sombong....

QERY HASAN said...

Mey: if nak print screen, better save dlm png. lagu cun n sharp. hehehe... #maafinterrupt.

Aliff said...

Bro, follow aku bro. Aku kekurangan followers.
Tolong dalam bulan puasa ni :D

amier azrul alias said...

~~zanafahmi~~ : hehe
kt twitter la beramah mesra dengan artis.
hikss

amier azrul alias said...

wan zulqhairi: aku amik yg ayeem ni printscreen..
huhu

amier azrul alias said...

aliff: ok bro..

Arryana Nasution said...

juliana evans tue,
sukerrr diierrr jugak!!