Followers

Sunday, December 19, 2010

hadiah besday untuk aku! :p

hai frens, geng, pakcik & makcik (bajet ade je golongan emas bce blog aku)
hehe..
waduh.
hari ni hari ape ek?
yaa,19 disember..  xpe aku tolong jwb..huu

ape ade dengan 19 disember ni?
aku nk kawen kah?
gaji masuk kah? padahal x keje pon kuikuikui
nk g antr rombongan meminangkah? euwww~ :p
...
ahh ngarut dh aku nih
sbnr nye kannnn...
kannn...
hikhik.
hari ni ulangtahun kelahiran aku daa..
yg ke 19 21 lol~
hehehe..
jap nk pejam mata mintak wish!
wakaka~
i)aku nk berjaya dunia dan akhirat.
ii)sihat tubuh badan
iii)masa depan yg cerah
iv)mahu jadi kaya..haha :p

apa yg spesel sgt besday aku nih?
meh nk habaq mai!
hikhik..
blog ini akan menyambut ulangtahun yg sme dgn besday aku kelak!
fuyyoo~ 
tp blog ni xsme umor dgn aku lah.
sbb blog ini baru berusia satu tahun hari..
kahkah gelak besar plak aku nih :p
sori kalu blog ini xsecantik blogger laen..huhu

ok aku nk ucapkan terima kaseh kt kwn2 yg bertungkus lumus bertungkus lumus ke?
wish besday kt aku!
egt jgk korg kt besday aku ek?
*ya iyooo la,padahal tgk kt facebook..huh!

ape ape pon, aku masih mahu berterima kasih kt korg sbb wish.
sape yg antr sms tuh.lg special..
hehe
tp x ramai pon.
to my cik kesayangan a.k.a mrs right (nurul farhana bt mohamed) thanks sbb nyanyi lgu besday mlm td.
hehe
sgt lunak best suare you
hee~

sape-sape yg nk bg hadiah.
bg hadiah yg mahal-mahal taw!
mcm nih :-


HAHAHAHA!!
sgt la demand!


aA- erm x lama lagi besday sum1..nk bg ape ek? :p


12 klon tripleA:

fishlol~ said...

haruslah aku jd follower pertama.yeay! haha

amier azrul said...

haruslah thniah!
wakakaka

Anonymous said...

sedap giler lgu kat belog nih!! pe tjuk die. btw HB!!

amier azrul said...

anon:7 pelangi nme band die
thanks!

elmog said...

happy birthday amey. ;)

amier azrul said...

tq elmog :)

Fariz Danial said...

sempena besday ko yang ke 21, aku polo blog ko..

yay folower ke 3

amier azrul said...

haha
thanks bro
aku follow balik ^^

Anonymous said...

ahaks~
yeah...jgn lupe la bezday tuttt..bulan 12 ni..
da dekat sgt ni :)

miszlulu said...

wahh..adiah yg dimintaknyer sgtle demand ye..hhehe
hepi befday lagi skali cayunk!!(^_~)

Ili Nadhrah said...

kau memang demand ! hahahah.,happy beday sekali lagi.,heheheh :D

amier azrul said...

thanks sume! :)