Followers

Tuesday, April 5, 2011

namaku kini sebaris dengan intan ladyana, ery putra & tiz zaqyah

hai salam sume..jangan terkejut pulak ye kalau aku cakap nama ku sudah pada tahap yang sama dengan Tiz Zaqyah, Intan Ladyana dan Ery Putra..beza nye aku tak pergi Genting je masa ABPBH ari tuh..hehe..


awatnye?tak percaye?hoho! sat lagi aku tunjuk bukti..semalam gempar Fizz Fairuz datang blog aku..pergh! try pegi tengok kt shoutbox, ade lagi kot name die..hekhek!

okay, ni bukti pasal tajuk entry nih..





haa see?dengan pak nil sekali tahu! ekau ade? keh keh! terkejut aku dapat tweet nih..
sebenarnye tweet ni dari one of my  followers aku.. entah macam mane die leh tag aku sekali dalam tuh..huhu!
dan yg reply nye hanya Ery Putra..aku sendiri pon tak reply.. #bajetHot




hehe! so sape-sape nak follow aku punye twitter, pegi carik burung twitter terbang kt dalam blog nih..then tekan kt situ..hehe!
okay lah, sampai sini saje..ngehehe

Triple A : dikhabarkan Tiz Zaqyah akan datang Putra Fm kt upm serdang, esok kul 12-2 pm nak buat produksi filem Nur Kasih The Movie..jommm~ hahah!

9 klon tripleA:

gadis kepastian said...

hahaha bajet hot jew..hehe coolll

@ Syima Raaif @ said...

haha bole tahan ^^

SyedGraphix Dot Com said...

over overrr!!! ARGHHHH!

Anonymous said...

wee femes2. ^^

Khuzrin Kamarudin said...

wah,..

[k]o{q}i[n] said...

ok la tu... artis..huhu

wahida said...

aku pulak setaraf ngan siti nurhaliza..ko ader? hahahaha!!

Anonymous said...

hehehe
siap wt entry lgi tu ek
:D

Unknown said...

hoho jeles2