Followers

Monday, April 18, 2011

entry serta merta : study mode?

haip salam sume..sehat?aku tak sehat mane..mane tak nye, ground floor blok aku, wing tengah suis utama die rosak..so, kepanasan la..luar dan dalam..huhu!

yang paling sadis nye, tak leh online..adapter wireless langsung tak nyala..huu.
ok lah tu je nk cakap..hoho! naseb bek kt bilik ade ikan laga teman gua..huhu!

ok nanti aku citer pasal ikan tu ek?okeh? tunggu~~ ;p
ni gambar mase kt job fair arituh..hoho

11 klon tripleA:

zikeryhassan said...

sabo je la bro. dugaan hidup

IMANSHAH said...

itulah manisnya hidup

lini hasnan said...

sabaq! aik apsal kat cermai pom takley on9. efect dari ground floor delima gak ke? hahaha

Ceiler Mun said...

dugaan2..hehhehe~

illianaayien said...

sedangkan gule2 pown adew perisa masam selain manis..inikn pula hdup..be strong yup bro..

:) a big smile for u..

YobSumo said...

ikan laga aku tak pernah yg dapat hidup lama.

storyfromme said...

sabo jela.

Mata Pena Fadz said...

tenang jew la...

Fariehan Ibrahim said...

kim slm kt ikan laga tuh! XD

hamizah halim said...

aish burung ni,, terbang sana terbang sini!! kerat buat satay baru taw,,he3 btw g.luck final ;)

Yaya Ijat said...

tp tang gambar tu macho..hehehe