Followers

Sunday, May 22, 2011

betol ke dalam dunia ni ade 7 orang muka yang sama dengan kita?

assalamualaikum..first of all, saya panjatkan ucapan takziah ke atas semua mangsa tanah runtuh di Hulu Langat, Selangor.. Ketahuilah itu hanya lah ketentuan Allah dan kita sebagai manusia kena la redha atas ketentuan itu. Semoga mereka semua diberi kekuatan oleh Yang Maha Pencipta. amiin~

back to the topic.

oh ya, korang pernah dengar orang cakap dalam dunia ni ade orang muke same dengan kita. bukan sorang, bukan 2 orang, tapi 7 orang! kekeke..tapi betol ke?
aku pon pernah dengar, tapi setakat ni tak jumpe lagi muke yg same dengan aku?HAHA!

errk, tapi ade orang bagitahu muke aku same macam seseorang, tapi aku malas nk bgtau kt sini sape orang tuh..wakaka! sebab aku rase tak same pon..hee~




ni pelakon name ben stiller
same tak dengan yang ini? hoho


ini zola..lagenda bola sepak chelsea fc..hoho!



so korang camne?ade tak orang muke iras or sipi-sipi dgn korang?hiks! ce korang g korea or jepun, maybe ade muke sape dengan korang?wahaha!


triple A : fuhh, sape yg ase muke die same dgn gua, sila laporkan diri..keke

13 klon tripleA:

amier azrul alias said...

nzyrahun: ape yg tang mne yg sme?
keke

Anonymous said...

lol.. saye na same dengan org paleng cumil la.. ahahaha

amier azrul alias said...

dhilla nazli: lol!
terpulanglah..haha

Gimi said...

tak sama pun..

tp mmg ad 7 org muka sama pun..

dgr kata, kalau 7 org muka sama ni bertemu, sesuatu akan berlaku, tp x tau la apa..

Myung Dae said...

Haishhhh. AKu selalu dengar orang tua2 cakap kita ade 7 muka sama. Tak percaya tengok ni

http://myungdae92.blogspot.com/2011/05/aku-bukan-tomok-aznil-mrbean-mahupun.html

DAN INI

http://myungdae92.blogspot.com/2011/05/mataku-seksi-seperti-mesut-ozil.html

NuSaNa NoSa 91 said...

xpernah jumpa lg org yg muka sama cam keen.. T_T

aliza zeke said...

rasenya btol kot..tpi setakat nie lum jumpe lagi muke yg seiras..ngeh3

Anisa Hang Tuah said...

setakat ni tak jumpa lagi org yg muka seiras saya..

nanad said...

xpernah jumpa lagi setakat ni..btw,gambar kat atas tuh sejibik kot..

n!cK said...

betoi!! mmg pelanduk due serupee...hehe

Belalang hijau Perisik said...

a ah...muka dia same mcm belalang time x pakai topeng...hahaha

cik zira said...

saya da jumpe da muke sme ngn sy..eh2 silap bukan da jumpe tp mmg sejak azali lagi dye ad dgn saya...iaitu kembar saya...hahaha...tp ramai ckp muke saya mcm si rina salleh gdis mlayu tu..sikit pun x okay...spe la kte nie nk dibandingkan dgn si dia tu kan...

cikida said...

hehhe,,ade la gak..ngee..=p